Speciaal voor jou: gratis kunst van The Green Gallery

Hè wat, gratis kunst? Ja, echt! Online magazine The Green Gallery heeft een ad blocker ontwikkeld die hele bijzondere florale en unieke kunstwerken toont. Op jouw computer. En gratis dus! Ja, we zijn wel Hollanders. Hoe goed klinkt dat? Je snapt er niets van? Het zit zo:

The Green Gallery - Unicorns United
LInda Stulic

Celebrate the beauty of nature

The Green Gallery brengt met haar inspiratiemagazine een ode aan – als je het mij vraagt – het mooiste wat de natuur ons te bieden heeft: bloemen en planten. De schoonheid ervan spat bijna van je scherm af in de sprookjesachtig mooie producties. Als je gek bent op bloemen en planten en houdt van kunst, interieur, mode, eten en design, trakteer jezelf dan zeker op een kijkje in deze waanzinnige, florale wereld.

# 8

Onlangs kwam de 8ste editie uit met daarin onder andere een heel fijn portret van, trendvisionair en natuurliefhebber purs sang, Lidewij Edelkoort. Maar je ziet ook hoe de Mexicaanse kunstschilder Ramón Cano Manilla (1888-1974) couturier Edwin Oudshoorn inspireert tot een prachtige florale en hedendaagse interpretatie van een van zijn exotische schilderijen. Of de dodelijke schoonheid van vleesetende planten. Goed, ik dwaal af …

Mooi wat bloemen en planten doen

Bloemen en planten zijn veel meer dan alleen mooi. Ze doen ook nog eens een heleboel goede dingen voor je. Ze geven je een opkikker, verminderen stress en sommige onderzoeken zeggen zelfs dat ze creativiteit bevorderen. The Green Gallery moet gedacht hebben; waarom die positieve effecten van bloemen en planten ook niet op onze computers? En daar was The Green Gallery Green Screen. Ik hoor je denken; goed, goed, maar waar is nu die kunst?

Flower art

Daarvoor werkte The Green Gallery samen met wereldberoemde creatieven. Zij ontwierpen namens The Green Gallery op bloemen en planten geïnspireerde werken. Exclusief aangeboden in de Green Screen. Voilà

Green Screen The Green Gallery - Unicorns United
Met Green Screen verander je dus je digitale advertenties in unieke flower art. Tattoo-legende Henk Schiffmacher, dj Loco Dice & graffiti-artiest Hoxxoh, trendspotter en -setter Geraldine Wharry en de Franse modeontwerper Stephane Ashpool van fashionlabel Pigalle werkte mee.

Zet je banner in bloei

Hier lees je hoe je Green Screen (easy peasy) kunt installeren en hoe je vervolgens het artwork kiest. Ga je voor de ruige rozen van Hanky Panky, het strakke street art van Loco Dice en Hoxxoh, voor de romantiek van Geraldine of net als ik voor een combinatie? Zo wordt het online surfen met Green Screen een stuk prettiger. Ik zie tenminste liever kunst dan die zwarte laarzen die me eindeloos leken te achtervolgen. En jij? 

Bekijk hieronder de video.

Reageer

Navigate